Alla inlägg den 25 februari 2012

Av Johanna - 25 februari 2012 11:36

Hej, hej bloggis!

Jag tar chansen att skriva nu!   

Idag har jag ätit ägg o juice till frukost som momme gjorde åt mig, tittade på Tv:n, det var tecknad flinta på Boomerang! Dem va FUULLAAA..!! Haha    

Sen så tittade jag lite mer på Tv:n o det var lite olika program. Sen gick jag o momme ner i tvättstugan o manglade! DET VAR JÄTTE KUL!! Så jag fick vika lite lakan o handdukar. Hihi, Hoho

Sen när vi vara klara gick vi upp igen o jag startade datorn medans momme fixade lite tvätt o vek det. Men sen så skulle momme gå ner o handla Proviva till moffe så jag tänkte att jag lika bra kunde följa med! Så vi gick ner till affären, den är typ mitt framför deras hus, det tar typ 1 min att gå! Haha

Så när vi var inne i affären så gick jag bort till djuravdelningen o tittade lite, var inte så svårt att hitta. Den affären har typ nua ägare, så affären ser lite annorlunda ut nu!   


Men just nu så står momme i köket o gör PANNKAKOR!! Jippie, I  Pannkakor!

Ska bli så gott..!   

Vi seeess/ Panini <3


  

Presentation

Hej, Hej! Det här e typ min blogg, släng in en kommentar så ses vi!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards