Alla inlägg den 19 februari 2012

Av Johanna - 19 februari 2012 21:50

  Sitter och myser i soffan och tittar på Big Brother!! Bästa programet någonsin.. Fast tål inte Hanna, för och över drygaste någonsin sett! ;-) / Panini

Av Johanna - 19 februari 2012 17:38

Sitter och tittar på Tv. Det är Project Runway på kanal 3. Fattar inte att dem kan ens göra så fula kläder!?

Ska snart äta hamburgare, mamma står i köket och lagar dem.. Mummss..   

Av Johanna - 19 februari 2012 15:59

Sitte o läse en Bellman bok, nu sk ni få hö:


Det var en gång en Bellman, en Amerikan och en  Fransman. De skulle få tandställning.


Först sa Amerikanen:

- Gör det stort!


Sedan saFransmannen:

- Gör det snyggt!


Till sist sa Bellman:

- Gör det ont?


  


På en bänk utanför ålderdomshämmet sitter dansken, norrmannen och Bellman och pratar om hur det skulle vara att vara med på sin egen begravning.


- Jag skulle vilja höra av alla vilken fantastisk man ja har varit, sa dansken.


- Och jag skulle vilja se alla gråta vid min kista, sa norrmannen.


- Ja, det där låter väll bra, men jag skulle hellre höra att dem säga: "Titta han rör på sig!", sa Bellman.

Av Johanna - 19 februari 2012 15:15

Hej, hej! <33

Nu sitte jao här framfö datan igen. Inge ha hänt än så länge! Ha packat klar fö imorrn..

Sk gå o äta lunch n..! byeii/ Panini

Av Johanna - 19 februari 2012 12:38

 

Detta här är alltså min & min systers undulater.

Den till vänster är mickis (min systers) och den

till höger är såklart min. Det är hon som låter mest

också och det har hon gjort som vi adopterade dem, haha!



Av Johanna - 19 februari 2012 10:28

Hej, hej bloggis! Denna gången ska jag typ skriva lite ordentlig så ni kanske "fattar" lite!


Okej, jag är en glad tjej på 12 sommrar, snart 13. Fyller år den 17 juli.. Jag heter Johanna, kallas för panini av mina föräldrar och jojo eller Wurmis av mina kompisar/ det betyder "mask" på Tyska, så jag kallas för Wurmis! Jag har en mamma en pappa, en syster och en bror som har flyttat hemifrån. I veckorna bor min syster hemma hos mormor och morfar, hon går i John Bauer Gymnasiet. Min bror och syster har en annan pappa som dem typ aldrig hällsar på, så vi e typ halvsyskon men vi tänker aldrig på det så mycket!

Jag har 6 katter, dem heter Thea, Dite, Zippo, Ronzon, Rizza och Olivia (Olla Bolla). Vi har en hund som är en Shetland Sheepdog tik (tjej) som heter Tippa. Vi har två Undelater som heter Charlie och Ester. Charlie är min systers och han är en kille, Ester är min, hon är ljus blå och är en tjej som ni säkert redan fattade! Undelaterna är ungefär tre månader gamla och vi fick dem i November. Just nu är Ester och Charlie ute och flyger runt i mitt rum och skriker att dem vill ha mat eller byta kanal på Tv:n! Lite knäppa..! ;-)

Jag bor i Skåne Län. Vi bor i en fyra.

På min fritid brukar jag vara med kompisar, blogga, titta på film - Tv:n, plugga, läsa och så spelar jag Badminton på tis - tors (Tisdag o Torsdag) kl. 17.00 - 18.00/ 5 - 6, jag går på det med min kompis Titti. Så ni kan vara berädda på att jag kommer skriva om Badminton lektionerna på tis - tors!

Som jag brukar skriva i mina inlägg så är jag inte "normal"! Jag brukar tänka mycket konstiga saker och göra typ "konstiga" saker. Jag är ju 12 år och går 6:an på en skola i närheten, mina favorit lärare är Pidde, Pia och Alexander, Alex är igentligen vaktmästare man han är ibland lärare! Mina favorit ämnen är Träslöjd och Svenska. På Träslöjden håller jag på att göra en låda som jag inte vet vad jag ska ha i den, och på Svenskan har vi Nationella Prov.

I alla ämnen vi har så använder vi alltid datorer, alltså vi använder Lap´Tops varje dag i alla ämnen, det tycker jag är lyxigt!

Mina vänner är Titti, Tuva, Ebba och Bulle (Julia A)! Om ni läser detta så ska ni veta att jag hade inte klarat mig utan er. I Love You!

Jag har en mormor, en morfar som är från Österrike, så jag är 25% österrikare i mitt blod, jag har en gammelmormor som är senil ( det är när man inte kommer ihåg någonting alls, som om någon äter upp alla minnen i hjärnan), jag brukar bli väldigt kännslosam när jag pratar om henne så jag kan vi lite rörd, min gammelmorfar har jag aldrig träffat, han dog när jag om mina syskon inte ens fanns, han hade fått cancer i ena lungan för att han rökade och smutts i andra lunga från sitt gamla jobb, Jag älskar dig

Min moster heter Marie och kallas för Kikki (nåt min mamma kom på när hon var liten) och hon har fem barn. Dem heter Lisa, Markus, Fredrik, Sebastian, Cornelia (Curre), dem är skrivna i ålderstapling, alltså älst först och ungst sist. Lisa och Markus har flyttat hemifrån och Lisa har fått ett barn som heter Santiago (Tiago) världens sötaste unge, allvarligt!

Jag har en moster i Österrike som heter Claudia, och hennes man heter Gunther och dem har ett barn som jag har glömt vad han heter. Min morfar har en bror i Österrike som heter Willy och en fru som heter Sigrid. Jag är rätt så stolt när jag skriver detta, väldigt stolt! ;-)

Detta är allt jag kan komma på just nu, kan säkert skriva flera sidor om mig själv och allt annat som händer runt mig.


Ha en bra dag/ Panini

Av Johanna - 19 februari 2012 09:21

Ha prec vaknat!! Ja som skul ha sovmorron!! :-( jaja me nu ska jaou vl snart packa fö imorr..  / Panini


P.s jag är ingen normal pers!..

Presentation

Hej, Hej! Det här e typ min blogg, släng in en kommentar så ses vi!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards